Buknak a kuponokra az online vásárlók

Az Ipsos felmérése szerint kimutathatóan erősíti a márkához való kötődést az online fogyasztóknak adott kedvezmény, vagy akár ingyenes termék.

A márkák közösségi kommunikációját figyelemmel kísérő fogyasztó szívesen veszik ha kuponokat, kedvezményeket, ingyenes termékeket kapnak. A nőknél ez a ragaszkodás erősebb (56 százalék), a férfiaknál gyengébb (45 százalék).

Az online vásárlók 46 százaléka használja is az igénybe vehető kedvezményeket (nők 52 százalék, férfiak 42 százalék). A legkönnyebben a 35 év alattiakat lehet ilyen üzenetekkel megszólítani – közölte az Ipsos.

Article source: http://hu.origo.feedsportal.com/c/33150/f/622409/s/28b5d705/l/0Lvallalkozoi0Bnegyed0Bhu0Cvnegyed0C20A130A2190Ebuknak0Ea0Ekuponokra0Eaz0Eonline0Evasarlok0Bhtml/story01.htm